Ofte stillede spørgsmål

På denne side kan du finde svar på spørgsmål vedr. bestilling og reservation af Volvo maskiner online

Generelt

Du kan vælge mellem Volvo minigravere og minilæssere fra Volvos program af kompakte entreprenørmaskiner. Enkelte maskiner er på lager, mens andre er til forudbestilling. I øjeblikket kan du også bestille en Eurocomach 12 ZT. 

Vælg den maskine du ønsker at bestille. Vælg det ønskede udstyr og tilbehør. Udfyld informationer og bestil maskinen. Afvent kreditgodkendelse.

Basis maskinen er udrustet efter Dansk Standard, hvilket vil sige at der er foretaget en række valg på maskinen, så den passer til det danske marked. 

Ved maskiner på lager, er der valgt forskelligt udstyr som ikke kan ændres. Du kan hertil vælge yderlige udstyr, tilbehør, redskaber og trailer.

Ved alle Volvo kompakte entreprenørmaskiner, kan du se hele udvalget af minigravere og minilæssere. Ved disse maskiner har du flere muligheder for valg af udstyr, tilbehør og redskaber.

Er maskinen på lager, har du mulighed for at se den hos Sylvester A/S, Platinvej 9, 6000 Kolding. Kontakt os og aftal et tidspunkt som passer dig.  Bestillingen skal foregå online. 

Når du vælger at lease en minigraver eller minilæsser igennem denne løsning, kan du se dine total omkostninger, samt månedlige ydelse med det samme. Du får 100% gennemsigtighed og overblik over hele leasingaftalen. 

Under den enkelte maskine, har du mulighed for at vælge levering eller afhentning. Samtidigt kan du her se om maskinen er på lager eller du kan reservere en maskine fra hele udvalget af Volvo kompakte entreprenørmaskiner. 

Du kan lease en maskine, hvis du er erhvervsdrivende med cvr. nummer. Du skal videre kreditgodkendes. Det er ikke muligt at blive kreditgodkendt, hvis du er registreret i RKI.

Du er velkommen til at kontakte Sylvester A/S på tlf. +45 72 300 432 eller mail@sylvester-as.dk, hvis du har spørgsmål til bestilling, leasing eller selve maskinen.

Bestilling

Bestillingen er bindende, såfremt du bliver kreditgodkendt og leasingaftalen er underskrevet af tegningsberettigede personer. Inden afhentning / levering skal førstegangsydelsen betales og herefter betales der månedsvis forud. Ved brug af betalingsservice er der ingen løbende omkostninger. Der er garanti på maskinen som ved køb jf. vores handelsbetingelser. Leasingaftalen kan opsiges af leasingselskabet, såfremt betingelserne ikke overholdes. Hvis leasingen ikke betales, sendes der en rykker og i yderste konsekvens sendes sagen til inkasso.

Sylvester A/S kan annullere dit ønske om en leasingaftale som følge af tekniske problemer, leveringssvigt eller lignende.

De maskiner som er på lager, er af begrænset antal og udskiftes løbende. Maskiner på lager vil også variere mht. maskintype.

Har du en byttemaskine som skal indgå, skal du indsende den separat ved brug af denne formular. Se under byttemaskine

Sylvester A/S samarbejder med forskellige leasingselskaber som foretager den endelige kreditgodkendelse. Det er en enkel proces, hvor leasingselskabet checker en række tilgængelige informationer omkring din forretning. Vi bestræber os på at give dig et svar indenfor 48-timer på alm. arbejdsdage. Leasingselskabet vil kontakte dig med yderligere information.

Det er ikke muligt at blive kreditgodkendt, hvis du er registreret i RKI.

Ved leasingperiodens afslutning fremsendes en opkrævning på den aftalte restværdi og når denne er betalt, er maskinen din. Du kan vælge at give maskinen i bytte på en ny.

Du kan vælge en trailer til de maskiner som er mulige at transportere på en trailer og hvor det er indsat som en del af bestillingen. Hvis du vælger en trailer til din maskine, leveres trailer med nummerplader indregistreret med leasingselskabet som ejer og dig, leasingtager, som bruger. Nummerpladen er med EU symbol. 

Når du har valgt en maskine, klikker du på maskinen, hvor du har mulighed for en række tilvalg. Når du har sammensat din maskine, udfylder du leasingformularen og klikker godkend.

Herfra modtager leasingselskabet dine oplysninger med henblik på at lave en kreditvurdering. Leasingselskabet vil kontakte dig, hvis de har brug for yderligere oplysninger. Når du er blevet kreditgodkendt, vil du pr. mail modtage en kontrakt til gennemlæsning, som skal underskrives digitalt med virksomhedens NemID.

Når leasingselskabet har modtaget den underskrevne aftale retur og modtaget udbetalingen igangsættes bestillingen.